The life and times of an anti-social intellectual

Monday, December 27, 2004

Så kom vi over julen og nytåret står for døren. Min roomie har meddelt at han flytter engang til marts så jeg skal vel til at gøre op med mig selv om jeg skal blive boende (hvis jeg kan - det er hans forældre der ejer huset) eller om jeg skal finde noget selv. Egentlig kunne jeg godt tænke mig at bo alene, men nu må vi se hvad jeg finder ud af. Jeg har selv længe gået med flyttetankerne men man bliver jo så magelig når man har noget. Dette blir måske det nødvendige spark der sender mig videre i teksten :-)

Jeg forlader Horsens onsdag engang og glæder mig faktisk lidt til at indtage Odense igen. Ude godt, hjemme bedst for nu at fyre en halvkvædet vise af.
Jeg læser stadig Flannery O'Connor og har ikke skænket min eksamen d. 10. januar de store tanker endnu. Men fra torsdag eller deromkring går jeg igang.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home