The life and times of an anti-social intellectual

Thursday, December 30, 2004

Nå, men nu ligger det ret fast at jeg flytter i foråret engang. Jeg kunne godt blive boende hvor jeg gør men så skal jeg selv ud og finde en ny roomie og det gider jeg sgu ikke. Som skrevet før vil jeg også gerne prøve at bo alene.
Jeg har et par ejerlejligheder i kikkerten og jeg skal ud og se en af dem på mandag. Jeg har stadig min arv fra min mormor som er stort set urørt så en lille ejerlejlighed kan nok blive en udmærket investering. Da jeg har bil behøver jeg heller ikke ta' så store hensyn til hvor langt der er til Uni og indkøbsmuligheder. De billigste lejligheder ligger jo gerne lidt udenfor byen. Det passer mig dog godt nok da jeg yderst sjældent er inde i Odense Centrum alligevel.

Da jeg kom fra Horsens i går lå der i postkassen en seddel på en pakke fra Nordisk Film der lå til afhentning hos den lokale Spar købmand (...don't ask). Det viste sig at være de 4 bøger om Familien Gregersen skrevet af Christian Kampmann i 2 bind som jeg havde vundet på biozonen.dk. Jeg havde faktisk glemt jeg havde deltaget og mit svar var vist også bare et skud men hva faen - jeg klager ikke over gratis ting. Da det er nye udgaver af bøgerne er de vel heller ikke helt billige. Jeg vil sådan set gerne læse dem, men der er jo lige tiden som ødelæggende faktor (igen). Nå, men læst blir de vel engang.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home