The life and times of an anti-social intellectual

Sunday, April 18, 2004

Showet i Haslev i går var publikumsmæssigt en succes idet der kom 38 hvilket må siges at være ret godt. Specielt idet en stor del af dem ikke kom fra seminariet hvor vi afholdte showet.
Wrestlingmæssigt var showet bedre sidste gang synes jeg. Skal jeg være helt ærlig synes jeg min kamp mod The Raptor og Small Striker var den som kørte bedst og havde mest struktur. Den var så også den eneste som var scriptet og indøvet. Det kan man så sige ikke er den rigtig måde at gøre det på men når det så giver det bedste resultat (på vores niveau) har jeg det sgu fint med det. De fleste af de andre kampe manglede simpelthen struktur selvom der da var fede spots og moves i alle kampen.

Ovenpå kampen har jeg det helt OK. Min næse er godt nok lidt øm efter et headbutt under træningen før kampen som var lidt fejlanbragt. I selve kampen fik jeg bl.a. en lussing som resulterede i en hyletone i mit øre i et par minutter + et RVD-lignende spark som sad i smasken på mig (tak Raptor) men er som sagt OK :)

Backlash er i nat og jeg glæder mig ret meget til at se det. Jeg glæder mig også til morgendagens afsnit af Farmen hvor der virkelig bliver ballade og øretæver i luften - lidt heatliderlig er man vel.