The life and times of an anti-social intellectual

Tuesday, March 30, 2004

Disc 4...

- The One Where the Monkey Gets Away: 7

- The One With The Evil Orthodontist: 9

- The One With the Fake Monica: 8

- The One With the Ick Factor: 9

- The One With the Birth: 8

- The One Where Rachel Finds Out: 8+

Overall må jeg sige at sæson 1 både har gode og dårlige sider. Det er nemt at se karakterernes udvikling allerede igennem sæson 1 og det bliver jo kun endnu bedre i sæson 2 og fremefter. Så jeg vil glæde mig til jeg får fat i sæson 2 (når økonomien tillader det).

Jeg havde mildest talt en off-dag i går. Jeg fik det herredårligt ude på Uni og da jeg kom hjem sov jeg 4 timer uden dog at få det bedre. Hovedpine, svimmelhed og generelt ubehag....knap så fedt. Men som aftenen skred frem fik jeg det da bedre og er helt OK i dag.