The life and times of an anti-social intellectual

Friday, April 09, 2004

Update fra Horsens!
Først mine knæ - de har det ganske ok. De har en underlig farve, men de gør ikke så ondt (mere). Jeg gik desværre glip af en træning tirsdag aften da jeg af en eller anden grund bestemte mig for at køre til Horsens en dag før jeg havde planlagt. Det var sføli fordi jeg var spændt på at møde Baloo - det nyeste skud på Madsen-stammen. Jeg skal nok spare jer for alle mine "nåååååååååå hvor er han søøøød"-agtige beskrivelser, men blot sige at hvalpe rules alt og Baloo er ingen undtagelse.

Jeg tar mod Odense i morgen igen og håber der er træning i morgen aften. Haslev er kun en uge væk og jeg glæder mig ret meget. Der er vist lidt publikumsproblemer da der er en udekamp i håndbold på det seminarium vi skal være så vi kan få mindre crowd end sidst. Men hva faen - 2, 22 eller 220 mennesker, vi leverer vel varen :D

Kill Bill maraton d. 22/4. Det blir jo slet ikke fedt da.