The life and times of an anti-social intellectual

Thursday, April 01, 2004

I aften er der finale i Big Brother All-Stars. Vel nok den billigste BB produktion endnu til dato...spændende om de gør lidt ud af finalen i det mindste. Mht. vinderen ser det unægteligt ud til at Jill vinder igen. Ved udstemningen i mandags var fordelingen:

Lars 27 %
Clara 30 %
Franciska 28 %
Jill 5 %
Allando 10 %

Selvom Lars vist har fået en glorie 2 gange er folk altså begyndte at turne lidt heel på hans røv. Så skal man bedømme ud fra mandagens stemning vinder Allando eller Jill. Jeg går ikke så meget op i det at jeg gider bekymre mig om hvem der vinder og jeg har ikke rigtig nogen favoritter.

Der er ikke rigtig noget nyt om Haslev showet d. 17/4 udover at de fleste siger de helst ikke ser det bliver aflyst. Det tror jeg nu heller ikke det gør. Jeg ved hvad jeg skal lave sådan nogenlunde så hvis bare der er en bil jeg kan smide mit korpus ind i om formiddagen d. 17. er jeg godt tilfreds. Jeg har lidt meldt mig ud af alle diskussionerne om praktiske ting da vi aldrig kommer videre med dem. Sad but true.