The life and times of an anti-social intellectual

Tuesday, November 27, 2007

Springskaller afsnit 5

Fredagens afsnit var ret dårligt synes jeg. Der var alt for meget Daniel, og det er altså ikke ham folk skal betale for at se på fredag i Fredericia; det er wrestlerne. DR var til Titel vs. Maske hvor Tank og Chaos havde en face off i ringen som opbygning til deres kamp, men det blev ikke vist. Hvorfor...? Der er 3 store kampe på programmet til TV delen, som man sagtens kunne have hypet fordi, igen, det er wrestlingen i ringen folk betaler for at se, men det skete ikke. Hvis hele serien har skulle skabe interesse frem mod og til showet d. 30. november i Fredericia var det sidste afsnit en fiasko.

Hele sekvensen med Tank og Chaos der øver til deres kamp var latterlig. Ja, det er aftalt spil og alle ved det, men behøver vi skrive det med neon?

Forhåbentlig slutter serien med et brag på fredag når DW er næsten live på DR2. Billetter kan købes på BilletNet og i døren på dagen. Mere info på www.prowrestling.dk. Som sagt før skal jeg kommentere sammen med DR Sportens Henrik Liniger, og det glæder jeg mig enormt til. Kom glad!

7 Comments:

  • At 9:50 PM, Blogger Lars said…

    Du er ikke den eneste der glæder sig. Håber på og regner med at jeg er til stede i hallen, men hvis ikke så er det altså lækkert at vide at man kan se shittet på DR2 senere samme aften.

    Mht. sidste episode så giver jeg dig helt ret i at der blev fokuseret på det forkerte, men det viser jo bare at DR ikke har forstand på wrestling og hvordan det skal promoveres.

    Dog stadig respekt til dem for at tage chancen med at smide DW på skærmen i det hele taget. Kunne godt have brugt noget mere med MUSKELMANDEN~!

     
  • At 1:19 AM, Blogger Hans said…

    1. WE WANT MAD MAN
    2. bliver super fedt, og vi road tripper hele vejen derned.
    3. som jeg har sagt før er det en dejlig blanding a Kayfabe og indblik i wrestling. det ene øjeblik sidder raptor og ser wrestling med masken på, næste øjeblik ser vi dem aftale hele kampen... aha...
    4. WE WANT MAD MAN!

    btw. Frank Megabody: aha

     
  • At 9:26 PM, Blogger Lars said…

    Frank Megabody rules sgu da!

     
  • At 11:27 PM, Blogger Grapefrugten said…

    Jeg er ikke enig i, at der partout bør være så meget wrestling som muligt i programmerne - jo for jer 'nørder', men de er jo næppe programmets primære målgruppe, da de vel gerne vil nå ud over 12 seere.

    Derimod mener jeg, at programmet gør helt rigtigt i at fokusere på få enkelte personer og fortælle deres historier - på den måde får man et forhold til dem i løbet af serien, og man får således også mere lyst til at se et show, da man rent faktisk kender nogle af dem, der deltager, frem for bare et wrestling-show som alt andet lige ikke har den særligt brede appeal.

    Kan der være noget om det?

     
  • At 12:08 AM, Blogger FlairRocks said…

    Det kan der da sikkert være noget om. Problemet er bare, at Daniel kun er ring announcer på showet og derfor ikke er specielt meget i fokus fordi han bare skal introducere wrestlerne og vinderen efter kampen.

    Der er trods alt 4 kampe på TV delen af showet hvor man kunne have fokuseret på de personer involveret i dem for derved, som du siger, at få kendskab til dem og interesse i at se dem.

    Jeg har iøvrigt snakket med Henrik Liniger her til aften og han lyder utrolig sej og glæder sig meget

     
  • At 12:14 AM, Blogger FlairRocks said…

    ....men ok, DR elsker jo Daniel (som de elsker Sidney) fordi han/de er wacky og dermed godt TV. Vi andre forholdsvis normale mennesker er slet ikk interessante nok til at fastholde folks interesse kl. 23 en fredag aften

     
  • At 9:18 AM, Anonymous Anonymous said…

    Enig i at afsnit 5 klart var det dårligste, daniel sammen med frank megabody var det suverænt mest kedelige hidtil i serien, hvor var det da uvedkommende. Glæder mig dog til at se showet imorgen, selvom jeg desværre ikke kan være der live.

     

Post a Comment

<< Home