The life and times of an anti-social intellectual

Monday, November 12, 2007

Nederlag

Ja, så er Kimball kampen historie og jeg vandt sgu ikke. Pis! Jeg har ikke selv set kampen endnu, men har en god fornemmelse med den, bortset fra finishen, som ikke var optimal. Forhåbentlig bliver der mulighed for en rematch down the line, for vil gerne møde Kimball igen.

D. 30. november går det løs i Fredericia med (næsten-) LIVE showet på DR2. Showet begynder kl. 19 med et par dark matches og selve "hovedshowet" begynder kl. 20, løber en time og bliver så sendt "forskudt live" kl. 23.00 på DR2. Jeg skal kommentere sammen med DR Sportens Henrik Liniger, og det glæder jeg mig helt vildt til. Jeg er ikke så nervøs endnu, men det kommer nok. Først og fremmest er jeg bare opsat på at gøre det så godt som muligt og tilføje så meget som muligt til showet, så det overall fremstår som endnu bedre end det i forvejen højest sandsynligt bliver in-ring mæssigt. Vi har virkelig brug for, at der kommer mange mennesker, så kom og støt op om Dansk Wrestling! Mere info, som altid, på www.prowrestling.dk. Billetter kommer til salg på Billetnet indenfor nærmeste fremtid

0 Comments:

Post a Comment

<< Home