The life and times of an anti-social intellectual

Tuesday, December 27, 2005

"Syg i hovedet? DET ER DIG DER ER SYG I HOVEDET!!!"

Ak ja, når først Ingeborg får nok af Mads' attitude og gentagende hetz mod Daniel er det sgu tv i særklasse. Og ja, der ses "Matador" igen. Havde han ikke lige set den? Jo, det havde han, men jeg havde den med hjem til forældrene på juleferie, og da vi sidder og venter på det går løs juleaften, foreslår farmand, at vi napper et par afsnit. Det gjorde vi og er nu snart halvvejs - med mig som 3. mand i stuen ved alle afsnit. Er det så ikke for meget? Egentlig ikke. Det er jo kun bekræftende i, at det er den mest geniale serie der er lavet i Danmark. Og mon ikke jeg ser med når den genudsendes til efteråret? :)

Opgaveskrivningen går udmærket. Jeg er snart færdig med den til d. 4. januar. Er den så blevet god? Ingen anelse. Som altid har jeg svært ved at bedømme egen indsats - og specielt når det kommer til historieopgaver. Men mon ikke det går. Alt over 8 er en sejr i sig selv når vi taler (kunst)historie.

4 Comments:

  • At 8:43 PM, Blogger Lars said…

    Ingeborg tænder max af i den scene. Fantastisk skuespil af dem begge og jeg skal i den grad også ha genset serien...

     
  • At 12:33 PM, Blogger Hans said…

    Matador:7+

     
  • At 9:27 PM, Blogger Lars said…

    H
    V
    A
    D

    Der røg din plads ved FKS Vinterhi sgu!

    Ikke om jeg finder mig i det!

     
  • At 10:49 PM, Blogger Hans said…

    lol mangler stadig de sidste 9 afsnit.... so far rigtig godt.

     

Post a Comment

<< Home