The life and times of an anti-social intellectual

Sunday, November 13, 2005

Glem alt om Baywatch. Vi har et større problem

Min nye husven kom på besøg igen her til aften. Denne gang skulle han bruge et kamera idet politiet åbenbart har gennemsøgt/smadret hans lejlighed. Hans advokat mente at et billede af det kaos ville være fornuftigt. Jeg har dog intet kamerat, så det blev til en telefon så han kunne ringe til sine forældre og bede dem komme og ta billeder.
Vi får os så en lille hygsom snak bagefter - som i, han snakker og jeg nikker og siger "ja" og "nej" på de korrekte tidspunkter. Det viser sig så, at han har været varetægtsfænglset og lige er kommet ud. Baseret på hvad han fortalte må det næsten være denne sag: http://www.tv2fyn.dk/article/31300 . Skræmmende? Tja, lidt.

4 Comments:

  • At 7:41 PM, Blogger Lars said…

    Det er da vist lige før den her historie topper min "ved du om din underbo blev myrdet"-historie...

    Stygt!

     
  • At 9:39 PM, Blogger Hans said…

    lol :) kæft han rules. altid sjovt med sådan naboer... :O)

     
  • At 11:08 PM, Blogger Yessen said…

    Jeg lugter allerede en spin-off til I Ternens Tegn.
    @Lars: Og hvad er det får'n historie? Det må være før min tid. Beret venligst.

     
  • At 10:30 PM, Blogger Lars said…

    @Whip: Den kommer på min blog i nærmeste fremtid... :-)

     

Post a Comment

<< Home