The life and times of an anti-social intellectual

Tuesday, February 08, 2005

BT roser idag gårsdagens premiere på den nye sitcom på Zulu, "Klovn." Jeg er ikke helt enig. Det var da ganske underholdende, men jeg klukkede vist kun en gang hvor jeg når jeg så "Langt Fra Las Vegas" oftest grinede i hvert fald et par gange. Stilen er sføli anderledes og ikke uden muligheder, men jeg var ikke synderligt imponeret over afsnit 1.

Og lad os så for fanden få en ny regering, da! Der er skabt lidt valgspænding, og så alligevel ikke for jeg tør sgu ikke tro på det. På den anden side var Venstre også ret sikre på en sejr i 1998, men Nyrup løb med sejren. Hvor tætte meningsmålingerne var dengang kan jeg ikke lige huske, men Uffe gik jo ud og sagde: "Den er hjemme" hvilket så er blevet Anders Foghs største skræk - at han siger netop dét og dermed kaster sejren på gulvet. Hvad end der sker kan vi glæde os over, at De Radikale kan gå hen og blive større end De Konservative. Sådan Marianne!

Iøvrigt er det jo skønt at se, at Anders Fogh er lissom alle andre mennesker idet hans egen søn nu blir fældet af 24-års reglen. Du har min stemme dit aldrig-blinkende-med-øjnene fæhoved.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home