The life and times of an anti-social intellectual

Wednesday, December 01, 2004

RAW var OK denne uge. I det mindste var slutningen fed idet det ikke stod klart om Benoit eller Edge vandt Triple Threat kampen mod Triple H. Det kunne jo være fedt med en ny champion, men som Scott Keith skriver:

So basically we have no idea who the champion is, although good money says that HHH ends up with the belt next week no matter what the decision...Hopefully next week will be a straight up Benoit v. Edge match for the title with HHH going off to promote Blade or whatever, but I'm not holding my breath.

Det kunne være fedt men som SK skriver ender Trips nok med bæltet igen...ak ja. Under alle omstændigheder glæder jeg mig til at se hvad de finder på.

Det de har gang i med Batistas stigende utilfredshed i Evolution er fedt men spørgsmålet er om det bliver ført helt til dørs eller om det bliver endnu en storyline der bare fiser ud i det rene ingenting.

Jeg har printet min Historical Fiction opgave ud og planlægger ikke at se mere på den inden den skal afleveres fredag. Jeg ved ikke om jeg kan la' vær' men den kan sgu ikke blive bedre/dårligere så hvorfor spekulerer mere på den?
Fra i morgen går jeg igang med at rette Dos Passos/Hemingway opgaven til.

Iøvrigt sner det sgu i Odense lige nu. Det forsvinder så snart det lander (og thank God) men gu fanden sner det.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home