The life and times of an anti-social intellectual

Thursday, November 25, 2004

Ja så er der faktisk ikke lang tid til jeg får juleferie eller noget der ligner. Opgaven til Historical Fiction skal afleveres d. 3. december og derefter Dos Passos/Hemingway opgaven d. 7. Når vi nu for en gangs skyld skal aflevere så tidligt kunne det jo være blændende hvis vi fik karakterer før jul...men det er sikkert ret usandsynligt.
Eksamen i Consuming America bliver med 90% sikkerhed i januar. Så det blir cool for en gangs skyld at kunne slappe bare lidt af i december. Jeg har en del bøger på "hyggelæsning"-listen som jeg gerne skulle have høvlet igennem også.
Jeg er stort set færdig med opgaven til d. 3. og over halvvejs med den til d. 7. så jeg er on track hvad det angår.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home