The life and times of an anti-social intellectual

Monday, November 29, 2004

Spændingen fortsætter i Robinson. Bjarke kom ind fra de udstemtes ø, Utopia, og fik chancen på planken men han røg ud som den første. Sejrkvinden blev sføli vor darling og favorit, Tine. Så nu står slaget mellem Duddie og Mette. Tine er sikret en finaleplads. Vi får sføli først at vide hvem hun skal sidde overfor på mandag når finalen løber af staben. Mit bud er at det bliver Tine vs. Mette med Tine som vinder.

Første opgave skal afleveres på fredag. Jeg er nået til det uundgålige punkt i opgaveskrivningen hvor jeg hader min opgave og synes det er det værste LORT jeg har skrevet. Det går over, det går over...forhåbentlig.

Min mor ringede i dag og fortalte at min farmor højest sandsynligt har lungekræft hvilket selvsagt ikke gjorde humøret ret meget bedre. Vi må jo håbe på det bedste.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home