The life and times of an anti-social intellectual

Saturday, October 02, 2004

Jeg fik i formiddags set Thriller - A Cruel Picture (nævnt andetsteds i bloggen). Den var ikke helt så barsk som jeg havde regnet med men stadig en cool film om ondskab og hævn. Christina Lindberg er underskøn i filmen og på trods af hun ikke siger et eneste ord er hun helt fantastisk. Stor præstation!

Afsnit 4 af "Joey" var en absolut bundskraber. Fuck det var kedeligt og usjovt. Jeg forstår slet ikke Scott Keiths begejstring.

Jeg er kommet igang med John Dos Passos' The Big Money som er 3. del af hans USA trilogi. Vi skal dog kun læse denne 3. og sidste del. Det bliver den sidste roman inden ferien.
Jeg har mit foredrag/oplæg på mandag om Scarlett O'Hara som jeg ikke er specielt nervøs for. Det skal nok blive hyggeligt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home