The life and times of an anti-social intellectual

Sunday, September 26, 2004

Jeg har fået set de 3 første afsnit af "Joey". Den er OK men bestemt ikke hylende morsom og det blir næppe en serie med en levetid på 10 år.

Jeg er kommet igang med John Dos Passos' Manhattan Transfer som jeg skal holde et lille oplæg om i morgen på Uni. Den virker indtil nu rigtig fed og er faktisk lidt lissom Pulp Fiction idet der kører et par historier sideløbende med hinanden som ikke har noget med hinanden at gøre umiddelbart men som så, vil jeg tro, down the line løber sammen.

I mit andet litteraturfag skal vi arbejde med Gone With the Wind i morgen og på næste mandag (hvor jeg så skal holde foredrag om Scarlett O'Haras udvikling eller mangel på samme). Derefter er det Hemingways A Farewell to Arms som jeg også har læst, så jeg er faktisk foran i Historical Fiction faget. Vi har den første mid-term-agtige opgave snart. Den skal kun være på 5 sider og vi har hele efterårsferien (hvor jeg så skal arbejde) + ugen efter til at få den skrevet. Vi har fri i Historical Fiction faget ugen efter ferien fordi vores underviser er ude af landet.
I Hemingway/Dos Passos faget har vi en mid-term exam d. 28/10 som er en "rigtig" eksamen på 3 timer (vil jeg tro).

Vores timer i Historical Fiction på torsdag er aflyst fordi Center for Amerikanske Studier har den årlige The Honora Rankine-Galloway Address. Det foredrag i den forbindelse lyder dog ikke videre spændende så jeg overvejer stadig om jeg gider gå derhen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home