The life and times of an anti-social intellectual

Saturday, April 24, 2004

Jeg har fået genlæst Child of God af Cormac McCarthy og God's Little Acre af Erskine Caldwell. Derudover har jeg fået læst Tobacco Road af Caldwell og Outer Dark af McCarthy. Den sidste roman jeg skal bruge til mit ene projekt er Suttree af McCarthy som jeg gået igang med i dag. En længere motherfucker på næsten 500 sider.

Jeg regner med at tage et par dage til Horsens i næste uge. Jeg har fået at vide Baloo vokser så jeg vil sgu gerne se ham inden han bliver alt for stor :-)
På DVD-kanten sker der ikke det store. Jeg fik Jackie Brown Collector's Edition den anden dag og tjekkede disc 2 i går. Herlig udgivelse at komme igennem i disse Tarantino-tider. Lost in Translation er på vej. WrestleMania XX skal jeg også have bestilt men der skal liiige være råd. Jeg har set det meste på skiverne alligevel så den haster ikke specielt meget.