The life and times of an anti-social intellectual

Wednesday, January 14, 2004

Om sådan ca. 14 timer er jeg en halvfri mand. Kl. 13 i morgen slutter den sidste eksamen og jeg kan, forhåbentlig, slappe af til vi starter igen i starten af februar. Vi får dog først karakterer sidst i januar så det bliver lidt irriterende først at få dem umiddelbart før semesterstart. Specielt fordi fagene ikke bliver udbudt igen. Dvs. hvis man dumper skal man have 1 (eller flere) ekstra fag næste semester. Lækkert ville det være.

Ellers sker der ikke det store. Jeg forsøger påny at nedtrappe DVD-købene :D Jeg har en 5-6 film på lager jeg skal have set før jeg køber nye til samlingen. Den gamle Golf er ikke kaldt til syn endnu hvilket er lidt underligt, men hva faen - jeg nyder hver en dag jeg kan beholde den.