The life and times of an anti-social intellectual

Monday, December 01, 2003

Så kom de længe ventede eksamensdatoer op. Og som forventet skal jeg først op i januar (pyha da), nærmere betegnet d. 7., 12. og 15. januar. På den ene side er det ret OK fordi det giver mig over en måned mere at forberede mig i + jeg får ca. 2 ugers 'ferie' indtil semesterstart d. 1/2. På den anden side kunne de godt have været lidt mere spredte. 3 stk. på en uge... Dog havde jeg sidste år 2 eksamener på 2 dage i både december og januar, så det er da lidt bedre i år.
Tvivlen om hvorvidt Marinela vinder Robinson 2003 svinder ind. Det gør selvfølgelig at finalen bliver en smule småkedelig med mindre Frank og Rie har fået mange stemmer af de andre deltagere. Det vides jo ikke hvor stor vægt seernes stemmer vil få, så måske er der lidt spænding endnu.