The life and times of an anti-social intellectual

Sunday, November 30, 2003

Omsider fik jeg set "Lord of the Rings - The Two Towers" til ende. Det må vel næsten være 3. forsøg jeg gør og så skulle det altså lykkes. Filmen er lidt uinteressant den første times tid, men efterhånden som opgøret ulmer bliver den bedre. Ligesom med "Fellowship of the Ring" synes jeg TTT er en god film, men ikke noget mesterværk. Et 9-tal herfra.

Den anden dag så jeg Coen-filmen "Fargo" for første gang siden den kom ud på video. Det var i sandhed et glædeligt gensyn. Herlig dialog og en grotesk historie er blandt de ting der bringer denne film op på et 10-tal. Jeg må have fat i nogle flere film af Coen gutterne :D

Jeg regner med at få nogle eksamensdatoer i morgen eller tirsdag. Derefter skulle læsningen gerne blive lidt mere målrettet for den er sgu noget ustruktureret for tiden. Men jeg får da læst og det er vel det vigtigste.
Og så til sidst så er det i morgen det går løs med Robinsonfinalen og vi ved jo Marinela vinder...forhåbentlig da!