The life and times of an anti-social intellectual

Monday, November 17, 2003

I går slog en 14-årig pige sin bror ihjel. I sig selv en tragisk begivenhed. Dog er måden det foregik på interessant idet der er flere ting der peger på at pigen har set "Halloween". Sådan tænkte jeg i går og min tro blev kun forstærket da jeg læste dette i BT. Det er alligevel skræmmende. Nuvel, tøsen var psykisk syg men stadigvæk. Alene det faktum at hun kører væk bagefter og ingen ved hvordan en 14-årig har lært at køre bil kan linkes til "Halloween". Men som sagt en tragisk hændelse og jeg føler med familien.

Survivor Series 2003 ser ikke så fedt ud så spørgsmålet er om jeg gider se det før på lørdag til Franner Komsjov i Fredericia. En jeg kender har modtaget Flair DVD'en i dag så jeg burde jo i teorien også få min :D Så ved jeg da hvad mandagen skal gå med.