The life and times of an anti-social intellectual

Sunday, November 16, 2003

Survivor Series 2003 i aften og nej hvor jeg ikke glæder mig. Jeg har skrevet et preview af det, på papir, kedelige show. Læs den da her.

Jeg så 2 film i går. Først var det "Terminator 1" fordi jeg havde planer om den store Terminator maraton. Men efter 1'eren droppede jeg den ide. Ikke fordi 1'eren er dårlig (tværtimod) men fordi jeg hellere ville se en af de film jeg havde i samlingen men aldrig havde set. Valget faldt på "Almost Famous". Jeg fatter ikke hvorfor jeg ikke har fået den set før for det var da en rigtig god film med herligt skuespil og fed musik. Den havde også en rigtig feel-good stemning specielt mod slutningen. Jeg blev sgu helt ulden indeni et øjeblik. Jeg så biografudgaven af filmen i går og på disc 2 er så den længere version som varer 150 min (mod de 118 bioversionen varede). Så den må jeg ha' tæsket mig selv igennem engang.
Terminator 1: 10
Almost Famous: 9+

Jeg har læst lidt i dag og skal videre med det om lidt. Derudover er jeg igang med at se og review'e ROH Death Before Dishonor. Og i morgen skulle Flair DVD'en så gerne komme + der skal ses Survivor Series (når jeg nu engang gider). Flair DVD'en har ihvertfald førsteprioritet i morgen :-)
Dagens DVD-køb: "Three Kings" til 37 kr. hos cd-wow.