The life and times of an anti-social intellectual

Tuesday, August 19, 2008

Efteråret cometh

En ret så lang ferie er ved at være slut og efterårssemestret står for døren. Det glæder jeg mig til, ikke mindst fordi der er et par nye ting på bordet undervisningsmæssigt hvilket betyder nye udfordringer. Igen i det kommende semester står den på undervisning på Handelshøjskolen i Århus og Aarhus Universitet. For nogle af holdenes vedkommende er det første semester studerende og det er altid sjovt at undervise dem fordi de er så søde, optimistiske og fulde af håb. Det sjove er så at være med til at nedbryde dem. Mwuhahahaha!

På wrestlingområdet er der også nye tiltag på vej. Hvis alt går efter planen (7-9-13) skal Mr. PPV og jeg til at kommentere LIVE til alle shows til vores DVD'er og TV, som bliver vist på Kanal København og ES-TV i Esbjerg. Godt nok er det sjovt at lægge kommentatorspor på efter showet, men det er nu federe at gøre det LIVE. Vi håber det lykkes, men idet vor skæbne er i hænderne på en person med efternavnet Tinning er intet sikkert.

Nu vi er ved wrestlingen, så er Tank, Chaos, Brian THE REF TARBENSEN, Mr. PPV og jeg selv måske/måske ikke med i fredagens udgave af Talent2008 fra Horsens. Så kig da med!

5 Comments:

  • At 4:38 PM, Blogger Teologinen said…

    Måske/måske ikke? I gik da videre ikke??

     
  • At 10:49 PM, Blogger FlairRocks said…

    That...is classified

     
  • At 3:04 AM, Blogger Hans said…

    lol, alt den hype for ingen fn ting... også så jeg hele det lorte program kun på grund af det...

     
  • At 8:57 AM, Blogger FlairRocks said…

    det er jo desværre ikke op til os hvor meget eller hvad de viser

     
  • At 7:10 PM, Blogger Teologinen said…

    jeg så dig.... Og udpegede dig for samtlige nærmeste pårørende - hvilket vil sige min kæreste ;)

    Når nu DR har ligefrem har haft auditions til deres auditions synes jeg godt at de kunne tage sig sammen og give mere sendetid til en overset sportsgren

     

Post a Comment

<< Home