The life and times of an anti-social intellectual

Tuesday, July 22, 2008

Årh daw

Hvilken intens aktivitet på bloggen, eh?

Der sker sgu ikke det store. Jeg holder ferie og nyder i fulde drag, at juli måned ikke spenderes på Edeka - eller Reitan Distribution som det hedder nutildaws.

Jeg har solgt ud igen. Det er en stigende og skræmmende tendens for mig. For nogle år siden svor jeg, at jeg ikke skulle have en mobiltelefon. Og så købte jeg en. Jeg råbte derefter op til alle og enhver, der gad høre på det, at jeg ikke gad det sms-pis. Og så sendte jeg 1324 sms'er den dag, og gør det stadig dagligt (på de sløve dage). Jeg har i nærmest en dekade holdt på, at bærbare pc'ere er noget pis. Og nu har jeg så købt en. Next up: kokain, aqua-petting med Kimball, og Sex and the City på DVD.

Det skal lige siges, at den bærbare kun bruges til arbejde. Det er stadig den stationære, der regerer når det kommer til dagligdagsbrug. Og jvf. det ovenstående ved vi jo hvor længe dét holder.

Ting vi glæder os til: The Dark Knight
Ting vi ikke glæder os til: Sankt Hans 2009
Ting vi har glædet os til: At ferien kom
Ting vi ikke opdaterer tit nok: Bloggen
Ting vi fremover vil opdatere oftere: Se ovenfor

6 Comments:

  • At 11:20 PM, Blogger Hans said…

    køb da Sex and the city... Det rules jo for satan!

     
  • At 11:26 PM, Blogger Lars said…

    Jeg husker tydeligt din e-mail om at den der sendte dig en sms var en død mand... Hvilket jo så var det første jeg gjorde.
    SatC er semisjovt.
    TDK vil i sandhed rule.
    RIP EDEKA.

     
  • At 1:18 AM, Anonymous Anonymous said…

    Sex and the city: DUUUUUUUUUD

     
  • At 10:14 AM, Blogger FlairRocks said…

    @lars. jeg burde jo så egentlig slå dig ihjel

     
  • At 7:18 PM, Blogger Teologinen said…

    @ Hans og Michael: Skal vi så ikke holde SATC-marathon og drikke små lyserøde drinkzz med lyserøde parasoller i?

     
  • At 11:51 PM, Blogger FlairRocks said…

    Jo, lad os

     

Post a Comment

<< Home