The life and times of an anti-social intellectual

Sunday, July 02, 2006

STREAMERS~!

DW Hedeslag er historie og satme om ikke Mad Man hev en sejr hjem i Street Fighten og sendte LEGENDEN Smakhouze på pension. Tak for kampen Smaky, det var spast.

Udover en bule i baghovedet og lidt bumps 'N' bruises har jeg det OK ovenpå gårsdagens festivitas. Om jeg har det lisså godt i morgen kl. 5 når uret ringer og jeg skal op og på EDEKA vil vise sig. Jeg gider pt. OVERHOVEDET ikke, men det går jo nok i sidste ende :)

Og nå ja, så var der jo de skønne streamers før min kamp i de amerikanske farver. En tak til KingHans og co. for at gøre deres til at kampen blev uforglemmelig :P

Næste DW show er i Brovst/Tranum d. 22/7. Jeg har hørt lidt rygter om at der bliver en stor Battle Royal som det første på showet hvor vinderen går videre til main eventen og en kamp om bæltet (som nok skal komme...) mod den nye DW mester, Chaos.

3 Comments:

  • At 11:19 AM, Blogger Hans said…

    vidste streamers ville falde i god jord, skal jo gører noget nyt når nu alle "stjæler" skilte iden. :)

     
  • At 11:25 AM, Blogger FlairRocks said…

    Lige meget om så alle havde skilte med ville du stadig være THE ORIGINAL SIGN GUY

     
  • At 3:04 PM, Anonymous Anonymous said…

    Og bare så længe jeg må være "THE ORIGINAL STREAMERCLEANER GUY" er jeg glad. Det var GRANDES~!

     

Post a Comment

<< Home