The life and times of an anti-social intellectual

Friday, October 06, 2006

Fredagshygge med Canal Digital

Da jeg kom fra Uni i dag var der lagt en besked på min mobilsvar fra en-eller-anden fra Canal Digital, som er min internetudbyder, efter de overtog GALnet. Det var, ikke overraskende, ang. mit internet og vedkommende mente at have "en god nyhed" til mig. De har lige sænket priserne, så jeg tænkte at det da næsten ikke kunne være endnu billigere net. Det viste sig så, at de havde opdaget, at jeg 3 gange over det sidste år var blevet dobbeltopkrævet. Fx. har jeg betalt kvartalsprisen for mit net både 1. februar og 1. marts. Svagt suspekt jeg ikke selv har opdaget det, men, som Canal Digital manden sagde, også for dårligt, at det overhovedet kan ske og i så lang tid. Men bottomline er, at der går 3x 597,- ind på min konto i starten af næste uge. De kan jo godt når de vil, de satans tele- og netudbydere.

Nyhedsavisen dumpede ind af brevsprækken tidligt i morges. Jeg har ellers følt mig lidt forbigået fordi jeg ikke har været udsat for nogen af de andre gratisaviser, der ellers hærger landet. Godt nok har jeg læst 24timer, men kun fordi jeg selv har taget den i den lokale Fakta. (Det er i øvrigt ikke en imponerende avis). Men det lader altså til, at jeg får Nyhedsavisen. Ved første gennemlæsning/-bladning ser den ganske fornuftig ud, så jeg kan kun være (foreløbig) tilfreds.

4 Comments:

  • At 12:27 AM, Blogger Hans said…

    gratis aviser går en på nerverne ret hurtigt.

    og troede du tjekkede din konto hele tiden, og havde styr på pengene sagerne... men du har åbenbart for mange penge.

     
  • At 8:36 AM, Anonymous Anonymous said…

    Ka' du ikke overføre penge for den He-man boks jeg bestilte for dig også?

    Hvorfor have en pensionsopsaring, når man bare kan være kunde hos Canal Digital hi hi...

     
  • At 10:01 AM, Blogger FlairRocks said…

    @lenskjold: kurs 110?

     
  • At 5:55 PM, Anonymous Anonymous said…

    Kurs Kochsgade er fint med mig (Y)... :D

     

Post a Comment

<< Home