The life and times of an anti-social intellectual

Monday, September 13, 2004

I dag oplevede jeg så at høre min short story "House Call" nævnt i sammenhæng med en forelæsning om Hemingway. En af mine undervisere, Clara, som var ret så rystet over historien men samtidig synes den var rigtig god, nævnte den i forbindelse med Hemingways bestræbelser i hans romaner efter at få kaos til at blive til orden. Ideen var så at i nyere fiktion er det lige omvendt hvilket bl.a. kan ses i både "Watch" og "House Call". Hun begyndte at foreslå jeg skulle læse historien op i en time i fremtiden og hun havde et par ideer hvis jeg gik og tænkte på at få historierne publiceret. Svagt overvældende men også cool nok. Jeg kan ikke rigtig se relevansen i at læse den op i et fag der handler om Ernest Hemingway og John Dos Passos men whatever...

Jeg er pt. igang med at skrive lidt på en historie som handler om racisme. Den er i den lettere og mere humoristisk ende men politisk ukorrekt som bare fanden.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home